Правила спілкування за Дейлом Карнегі
Правило 1. Виявляйте щирий інтерес до інших людей.
Правило 2. Посміхайтеся.
Правило 3. Пам'ятайте, що для людини звук її імені є найсолод- шим і найважливішим звуком людської мови.
Правило 4. Будьте уважним слухачем.
Правило 5. Ведіть розмову в колі інтересів вашого співрозмов ника.
Правило 6. Дайте людям відчути їх значущість. Прагніть бути щирими.
Ефективність діяльності класного керівника залежить, у першу чергу, від самої людини, її особистісних характеристик, рівня пе дагогічної культури, знань та розуміння виховних процесів.
11 «якщо» у роботі класного керівника
- Якщо дитину постійно критикувати, вона навчається нена видіти.
- Якщо дитину висміювати, вона ставатиме відлюдькуватою та замкнутою.
- Якщо дитина живе в атмосфері ворожнечі, вона вчиться бути агресивною.
- Якщо дитині постійно дорікати, вона починає жити з почут тям провини.
- Якщо дитина росте в атмосфері толерантності, вона вчиться розуміти інших.
- Якщо дитину постійно підбадьорювати, вона вчиться вірити у себе.
- Якщо дитину хвалити, вона вчиться бути вдячною.
- Якщо дитина зростає в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою.
- Якщо дитину постійно підтримувати, вона вчиться цінувати себе.
- Якщо дитина виростає в атмосфері любові та тепла, вона вчиться любити та поважати інших.
- Якщо дитина живе у безпеці, вона вчиться довіряти людям.

Немає коментарів:
Дописати коментар