пʼятниця, 31 березня 2017 р.

ПАМ'ЯТКИ ДЛЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА




Правила спілкування за Дейлом Карнегі



Правило 1. Виявляйте щирий інтерес до інших людей.


Правило 2. Посміхайтеся.


Правило 3. Пам'ятайте, що для людини звук її імені є найсолод- шим і найважливішим звуком людської мови.


Правило 4. Будьте уважним слухачем.


Правило 5. Ведіть розмову в колі інтересів вашого співрозмов ника.


Правило 6. Дайте людям відчути їх значущість. Прагніть бути щирими.
Ефективність діяльності класного керівника залежить, у першу чергу, від самої людини, її особистісних характеристик, рівня пе дагогічної культури, знань та розуміння виховних процесів.


11 «якщо» у роботі класного керівника

    1. Якщо дитину постійно критикувати, вона навчається нена видіти.
    2. Якщо дитину висміювати, вона ставатиме відлюдькуватою та замкнутою.
    3. Якщо дитина живе в атмосфері ворожнечі, вона вчиться бути агресивною.
    4. Якщо дитині постійно дорікати, вона починає жити з почут тям провини.
    5. Якщо дитина росте в атмосфері толерантності, вона вчиться розуміти інших.
    6. Якщо дитину постійно підбадьорювати, вона вчиться вірити у себе.
    7. Якщо дитину хвалити, вона вчиться бути вдячною.
    8. Якщо дитина зростає в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою.
    9. Якщо дитину постійно підтримувати, вона вчиться цінувати себе.
    10. Якщо дитина виростає в атмосфері любові та тепла, вона вчиться любити та поважати інших.
    11. Якщо дитина живе у безпеці, вона вчиться довіряти людям.

Немає коментарів:

Дописати коментар